Informasjon fra Norges Idrettsforbund
Følgende skal rapporteres – frist er 30.april:
- 1 Medlemstall og aktivitetstall.
- 2 Oppdatere styre og verv (etter årsmøte er gjennomført).
- 3 Laste opp signert årsmøteprotokoll (etter årsmøte er gjennomført).
- 4 Registrere momskompensasjonen (krever registrering i frivillighetsregisteret).
- 5 Registrere barneidrettsansvarlig og politiattestansvarlig.
Support: Har du problemer med pålogging så kontakt NIFs supportavdeling på support@idrettsforbundet.no eller telefon 2102 9090 (mandag-torsdag 08.00-19.00, fredag 08.00-15.30).
Rapportering av medlemstall og aktive medlemmer
Norges Idrettsforbund har informert klubber om elektronisk medlemsregister gjennom flere år, og med ulike krav. Det vil likevel fortsatt være mulig å rapportere medlemstall og aktive medlemmer manuelt.
Rapportering av funksjonshemmede
- Dersom noen av klubbens registrerte aktive medlemmer har en funksjonsnedsettelse (bevegelse-, syn-, hørsel-, og/eller utviklingshemming), så er det viktig at det i tillegg til «aktive medlemmer» og blir registrert på «aktive medlemmer med funksjonsnedsettelse»